6 ασυνήθιστα tips για υγιή μαλλιά

2021-11-02

Αυτές οι μοναδικές συμβουλές θα σας κερδίσουν, αλλάζοντας μια για πάντα τη ρουτίνα περιποίησής που ακολουθείτε για υγιή μαλλιά.

Όλες θέλουμε μαλλιά δυνατά, λαμπερά κι εύκολα στο χειρισμό. Αλλά μπορεί να είναι δύσκολο να το πετύχουμε αυτό.

Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε 6 ασυνήθιστα tips για να δυναμώσετε τις ρίζες σας, να ενισχύσετε την ανάπτυξη της τρίχας και να βελτιώσετε την εμφάνιση, την αίσθηση και την υγεία των μαλλιών σας.

Δείτε επίσης : 5 πρωινές συνήθειες που ωφελούν την υγεία σας

#1 Με μέτρο το σαμπουάν

Είναι σημαντικό να διατηρείτε τα μαλλιά σας καθαρά. Αλλά τα περισσότερα σαμπουάν για να μειώσουν τη λιπαρότητα και να αφαιρέσουν τη βρωμιά, χρησιμοποιούν συστατικά που αφαιρούν τα φυσικά έλαια των μαλλιών σας.

Αν τα μαλλιά σας δεν είναι εξαιρετικά λιπαρά, πιθανότατα μπορείτε να περιορίσετε το λούσιμο στις 2 έως 3 φορές την εβδομάδα, αντί για κάθε μέρα. Το πολύ συχνό πλύσιμο των μαλλιών μπορεί να στεγνώσει την τρίχα, αποδυναμώνοντας τα μαλλιά σας.

Επίσης, μην χρησιμοποιείτε πολύ σαμπουάν - μία κουταλιά της σούπας την οποία θα εφαρμόσετε κυρίως στο τριχωτό της κεφαλής σας είναι αρκετή για να καθαρίσει τα μαλλιά σας.

#2 Κάντε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής

Η αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της υγείας του κι επίσης να αυξήσει τη ροή του αίματος στους θύλακες των τριχών. Σύμφωνα με μια μικρή μελέτη του 2016, ένα μασάζ 4 λεπτών καθημερινά μπορεί να έχει την ικανότητα να αυξάνει το πάχος και τη δύναμη των μαλλιών με την πάροδο του χρόνου.

Μπορείτε να κάνετε μασάζ στο τριχωτό της κεφαλής σας ασκώντας πίεση με κυκλικές κινήσεις με τα δάχτυλά σας για αρκετά λεπτά. Μπορείτε να το κάνετε αυτό σε στεγνά μαλλιά ή όταν τα μαλλιά σας είναι βρεγμένα, λίγο πριν εφαρμόσετε το σαμπουάν.

Μπορείτε επίσης να αγοράσετε ένα μασάζ τριχωτού της κεφαλής. Αυτές οι φορητές συσκευές που μοιάζουν με βούρτσα λειτουργούν για να τονώσουν το τριχωτό της κεφαλής σας.

#3 Αυξήστε την πρόσληψη πρωτεΐνης

Η πρόσληψη αρκετής πρωτεΐνης στη διατροφή σας είναι σημαντική για την ανάπτυξη των μαλλιών, καθώς τα θυλάκια των τριχών αποτελούνται κυρίως από πρωτεΐνη. Η έλλειψη πρωτεΐνης στη διατροφή μπορεί να οδηγήσει σε αραίωση και τριχόπτωση.

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες που μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της υγείας των μαλλιών είναι:

  • αυγά
  • ψάρια (π.χ. σκουμπρί και σολομός)
  • ξηροί καρποί και σπόροι
  • άπαχα κρέατα
  • σπανάκι και λάχανο
  • φασόλια και όσπρια

#4 Χρησιμοποιήστε αλόη βέρα

Η αλόη βέρα είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, C και E. Αυτές οι βιταμίνες μπορούν να βοηθήσουν στην προώθηση της υγιούς κυτταρικής ανάπτυξης, συμπεριλαμβανομένων των κυττάρων στα μαλλιά σας. Επιπλέον, η αλόη βέρα περιέχει βιταμίνη Β-12 και φυλλικό οξύ, τα οποία μπορεί να είναι χρήσιμα για την προώθηση των υγιών μαλλιών.

Ωστόσο, δεν είναι σαφές εάν αυτές οι ευεργετικές βιταμίνες διεισδύουν πραγματικά στο τριχωτό της κεφαλής κατά την τοπική εφαρμογή της αλόης βέρα.

Μπορείτε να εφαρμόσετε απευθείας στα μαλλιά και το τριχωτό καθαρό ζελέ αλόης ή να αναζητήσετε προϊόντα μαλλιών που περιέχουν συστατικά του φυτού. Μπορείτε επίσης να φτιάξετε τη δική σας μάσκα μαλλιών με αλόη βέρα, για επιπλέον περιποίηση.

#5 Αντικαταστήστε την πετσέτα σας με ένα μπλουζάκι

Σύμφωνα με τους ειδικούς στην περιποίηση των μαλλιών, το τρίψιμο των βρεγμένων μαλλιών σας με βαμβακερή πετσέτα, μετά το λούσιμο, μπορεί να προκαλέσει βλάβη και σπάσιμο της τρίχας.

Μπορείτε να επιλέξετε μια πετσέτα μικροϊνών. Μια ευκολότερη και φθηνότερη λύση είναι να χρησιμοποιήσετε ένα απλό βαμβακερό μπλουζάκι. Το λείο ύφασμα της μπλούζας θα δημιουργήσει λιγότερη τριβή κατά το στέγνωμα κι ως εκ τούτου λιγότερη ζημιά και φριζάρισμα.

Για να στεγνώσετε τα μαλλιά σας με ένα μπλουζάκι, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Μετά το πλύσιμο και το ξέβγαλμα, πιέστε απαλά τμήματα των μαλλιών σας για να αφαιρέσετε όσο το δυνατόν περισσότερο νερό.
  • Σκύψτε το κεφάλι σας προς τα εμπρός και τυλίξτε το μπλουζάκι γύρω από το κεφάλι σας σε στυλ τουρμπάνι.
  • Αφήστε τα υγρά μαλλιά σας τυλιγμένα στο πουκάμισο για 5-10 λεπτά και στη συνέχεια ξετυλίξτε τα.
  • Πιέστε απαλά το μπλουζάκι γύρω από τυχόν τμήματα μαλλιών που έχουν υπερβολική υγρασία, στη συνέχεια στεγνώστε και φορμάρετε όπως συνήθως.

#6 Δοκιμάστε μια θεραπεία Hot Oil

Οι θεραπείες Hot Oil είναι ιδιαίτερα δημοφιλής για την αποκατάσταση της υγρασίας στα ξηρά, φριζαρισμένα ή κατεστραμμένα μαλλιά.

Μια θεραπεία με λάδι καρύδας και αβοκάντο μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετική. Σύμφωνα με μια μελέτη του 2003, το λάδι καρύδας έχει την ικανότητα να μειώνει την απώλεια πρωτεΐνης τόσο στα κατεστραμμένα όσο και στα υγιή μαλλιά. Όπως το λάδι καρύδας, το λάδι αβοκάντο περιέχει επίσης απαραίτητα λιπαρά οξέα καθώς και βιταμίνες Α, Β-5 και Ε.

Για να φτιάξετε τη δική σας θεραπεία Hot Oil, ακολουθήστε τα εξής βήματα:

  • Ανακατέψτε 1-2 κουταλιές της σούπας λάδι καρύδας (θερμοκρασία δωματίου) και 1-2 κουταλιές της σούπας λάδι αβοκάντο. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε περισσότερο ή λιγότερο, ανάλογα με το πόσο μακριά είναι τα μαλλιά σας, αλλά διατηρήστε την αναλογία και των δύο ελαίων περίπου ίση.
  • Βάλτε το μείγμα λαδιού σε ένα γυάλινο βάζο και βυθίστε το προσεκτικά σε μια κατσαρόλα με ζεστό νερό.
  • Αφήστε το λάδι να λιώσει, ζεσταίνοντας το βάζο για περίπου 2 λεπτά. Δεν θέλετε το λάδι να είναι πολύ καυτό, απλά ελαφρώς ζεστό και καλά αναμειγμένο.
  • Δοκιμάστε τη θερμοκρασία στο εσωτερικό του καρπού σας. Θα πρέπει να είναι χλιαρό, όχι ζεστό. Εάν το λάδι φαίνεται να είναι ζεστό, μην το αγγίξετε. Περιμένετε μέχρι να κρυώσει.
  • Μόλις το μείγμα έρθει σε ασφαλή θερμοκρασία, εφαρμόστε το στο τριχωτό της κεφαλής, στις ρίζες των μαλλιών και στις άκρες. Εφαρμόστε το λάδι που θα περισσέψει στα υπόλοιπα μαλλιά σας.
  • Φορέστε το σκουφάκι για το ντους κι αφήστε το λάδι να εισχωρήσει στα μαλλιά σας για 20 λεπτά.
  • Ξεπλύνετε καλά με χλιαρό νερό.
  • Πηγή: https://www.vita.gr/

Διαβάστε επ΄ίσης...

Στη ζωή μας πολλές φορές έχουμε προδοθεί και έχουμε προδώσει, τόσο στις ερωτικές όσο και στις φιλικές μας σχέσεις. Έτσι συχνά βρισκόμαστε στο δίλημμα αν αξίζει να δώσουμε ή να πάρουμε μία δεύτερη ευκαιρία. Πόσο αποτελεσματικές είναι όμως οι δεύτερες ευκαιρίες; Πετυχαίνουν πάντα; Η ψυχολόγος Γεωργία Χριστίνα Κανελλοπούλου μας εξηγεί:

Τις ανάγκες που έχουμε εμείς τις έχουν και οι σύντροφοί μας αλλά όταν έρθει η σειρά μας να τους φροντίσουμε τις ξεχνάμε ή τις παραμελούμε. Ο ψυχολόγος Γιάννης Ξηντάρας εξηγεί τι θέλουν οι δύο σύντροφοι σε μία σχέση και τι ανάγκες έχουν.

Να μην σου τύχει καλύτερα. Δύσκολο πρότζεκτ. Τι φταίει όμως και κάποιος οδηγείται στην απιστία και πως αντιμετωπίζουμε το μετά; Η Ντόρα Μίνου, ΜΑ Κλινικής Ψυχολογίας, Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια (ενηλίκων, ζεύγους & οικογένειας) γράφει για το πριν και το -όποιο- μετά της απιστίας. Ο λόγος σε εκείνη...

Αυτό το σπιτικό ρόφημα με γιαούρτι και μπανάνα εκτός από γευστική "βόμβα" βάζει φωτιά και στον μεταβολισμό χάρη στα συστατικά του. Περιέχει όλα όσα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί και βοηθά στην καύση λίπους. Η συνταγή είναι πανεύκολη και σε 3 λεπτά το γευστικό αυτό smoothie είναι στη διάθεσή σου.