Καταπολέμησε την ξηρή επιδερμίδα σώματος φυσικά

2020-11-01

Οι ψυχρότερες καιρικές συνθήκες του φθινοπώρου και του χειμώνα επηρεάζουν άμεσα την επιδερμίδα του σώματός μας. Ο κρύος και ξηρός καιρός μπορεί να έχει "ολέθριες" συνέπειες στο δέρμα κάνοντάς το εξαιρετικά ξηρό. Καταπολεμήστε την ξηρότητα του δέρματος στο σώμα με μερικές "φυσικές θεραπείες" και απαλλαγείτε μια για πάντα.

Η σημαντικότητα για ένα υγιή δέρμα σώματος

Το δέρμα, μας προστατεύει από τα στοιχεία γύρω μας, βοηθά επίσης με την "αποτοξίνωση", και προστατεύει τους ιστούς και τα όργανά μας από βλάβη. Το δέρμα αντανακλά επίσης την εσωτερική υγεία μας, μας φανερώνει ορμονικές ανισορροπίες, και διατροφικές ελλείψεις. Ο καλύτερος τρόπος για την καταπολέμηση του ξηρού δέρματος είναι "χτυπώντας" το πρόβλημα από μέσα προς τα έξω και όχι απλά χρησιμοποιώντας διάφορες κρέμες - αλοιφές.

Κατανάλωση νερού για εσωτερική ενυδάτωση

Ένα από τα κύρια συστατικά του υγιούς δέρματος είναι το νερό. Το σώμα αποτελείται πάνω από εβδομήντα τοις εκατό από νερό που βρίσκεται μέσα στα κύτταρά μας. Το πρώτο βήμα για την πρόληψη ή τη θεραπεία του ξηρού δέρματος είναι η αύξηση της κατανάλωσης του νερού. Αυτό θα βοηθήσει να κρατήσετε το δέρμα σας σωστά ενυδατωμένο. Παρόλο που η τυπική συμβουλή είναι οκτώ ποτήρια την ημέρα, μερικές φορές μπορεί να χρειαστεί λίγο παραπάνω αν θέλετε να αντιμετωπίσετε την ξηρότητα που προκαλεί ο κρύος αέρας. Για κάθε καφεΐνούχο ή αλκοολούχο ποτό που πίνετε, προσθέστε ένα άλλο ποτήρι νερό στο σύνολο.

Τρώτε τα λιπαρά που χρειάζεται

Για να καταπολεμήσετε την ξηρότητα, θα πρέπει να αυξήσετε την κατανάλωση "υγιεινών λιπαρών", επίσης γνωστά ως "βασικά λιπαρά οξέα". Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τύποι των "υγιών λιπαρών", ενώ σχεδόν όλα βοηθούν στην καταπολέμηση της ξηρής επιδερμίδας του σώματος. Τα λιπαρά ψάρια όπως ο σολομός, το σκουμπρί, ο τόνος είναι πολύ χρήσιμα για αυτό το σκοπό.

Τρόφιμα και Συμπληρώματα διατροφής

Για να αποφύγετε την ξηρότητα και το σκασμένο δέρμα, θα πρέπει να "τροφοδοτήσετε" το σώμα σας με διάφορα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη. Η κατανάλωση τροφών με βιταμίνες A, E, D μπορεί να βοηθήσει κατά τους κρύους μήνες. Μπορείτε αν θέλετε να πάρετε αυτές τις θρεπτικές ουσίες σε μορφή συμπληρώματος διατροφής, αλλά καλό είναι να προσπαθήσετε να τρώτε τροφές που περιέχουν αυτές τις βιταμίνες.

Τα καρότα, ο χυμός καρότο, οι γλυκοπατάτες και τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι εξαιρετικές πηγές βιταμίνης Α.

Η βιταμίνη Ε είναι διαδεδομένη στους σπόρους και τους ξηρούς καρπούς, όπως σπόροι κολοκύθας, οι ηλιόσποροι, τα καρύδια, τα αμύγδαλα, τα φουντούκια, και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

Η βιταμίνη D δημιουργείται στο σώμα, όταν το δέρμα εκτίθεται στο ηλιακό φως. Εξαιρετικές πηγές της βιταμίνης D περιλαμβάνουν οι ηλιόσποροι, οι γλυκοπατάτες, τα ψάρια, τα αυγά, και το λάχανο.

Από έξω προς τα μέσα

Τα καλύτερα ενυδατικά προϊόντα για να καταπολεμήσετε το ξηρό δέρμα είναι αυτά που περιέχουν ήπιες δραστικές χημικές ουσίες, λίγα συντηρητικά, και αν είναι δυνατόν καθόλου αλκοόλ διότι όλα αυτά μπορούν να ερεθίσουν περαιτέρω το ξηρό δέρμα. Ενώ πολλές εταιρείες ισχυρίζονται ότι τα προϊόντα τους είναι «φυσικά», στην πραγματικότητα πολύ λίγα είναι πραγματικά φυσικά.

Οι καλύτερες ενυδατικές κρέμες σώματος καλό είναι να περιέχουν βιταμίνες Α, Ε, ή D. Διάφορα αιθέρια έλαια βοηθούν επίσης την κατάσταση και για αυτό πολλές ενυδατικές κρέμες περιέχουν.

Πηγή: https://www.dynamikhgynaika.gr/