Κορυφαίες 10 συμβουλές περιποίησης δέρματος για να αντιμετωπίσετε τα δεινά του χειμώνα!

2021-11-20

Το να κάθεσαι δίπλα στο τζάκι και να φρυγανίζεις μερικά marshmallows με την οικογένειά σου είναι υπέροχο συναίσθημα. Αλλά περίμενε? Οι χειμώνες μπορεί επίσης να σημαίνουν ξηρό και ερεθισμένο δέρμα, το οποίο μπορεί να αφαιρέσει όλη σας την ευτυχία. Ο κρύος και ψυχρός άνεμος μπορεί να δημιουργήσει όλεθρο στο δέρμα σας και να σας αφήσει να ξύνεστε σαν ζώο μολυσμένο από ψύλλους.

Κι αν σας πούμε ότι ο φετινός χειμώνας θα είναι διαφορετικός; Ναί! Σε αυτό το άρθρο, συγκεντρώσαμε μερικές αποτελεσματικές συμβουλές περιποίησης του δέρματος για τον χειμώνα που θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε τις ακραίες καιρικές αλλαγές.

Κορυφαίες 10 συμβουλές για την περιποίηση του δέρματος το χειμώνα

Ακολουθήστε αυτές τις 10 συμβουλές για να μείνετε απαλλαγμένοι από την ξηρότητα και το ξεφλούδισμα του δέρματος όλο τον χειμώνα:

1. Επενδύστε σε μια πλούσια ενυδατική κρέμα:

Η κανονική σας ενυδατική κρέμα με βάση το νερό μπορεί να έχει χαμηλή απόδοση κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Επομένως, ήρθε η ώρα να το αντικαταστήσετε με μια βαριά ενυδατική λοσιόν με βάση το λάδι που μπορεί να σφραγίσει την περιεκτικότητα σε υγρασία στο δέρμα σας για πολλές ώρες. Επιλέξτε προϊόντα που περιέχουν συστατικά όπως βούτυρο κακάο, βούτυρο καριτέ κ.λπ. που έχουν πλούσιες μαλακτικές ιδιότητες. Απλώστε τη λοσιόν σε όλο σας το σώμα αμέσως μετά το ντους για καλύτερα αποτελέσματα.

2. Χρησιμοποιήστε έναν υγραντήρα στο δωμάτιό σας:

Οι άνεμοι του χειμώνα είναι αρκετά ξηροί και στερούνται υγρασίας. Μπορούν να αφαιρέσουν τη φυσική υγρασία από το δέρμα σας και να το αφήσουν ελαστικό. Εδώ μπορεί να σας βοηθήσει ένας υγραντήρας! Αυτή η συσκευή μπορεί να αυξήσει τα επίπεδα υγρασίας ή υγρασίας στον αέρα που μειώνουν την εμφάνιση ξηρού και σκασμένου δέρματος. Οι ψυχροί υγραντήρες είναι ιδανικοί για άτομα με προβλήματα ξηρού δέρματος όπως το έκζεμα παρά οι θερμοί υγραντήρες.

3. Αποφύγετε να κάνετε μπάνιο σε ζεστό νερό:

Πολλοί άνθρωποι κάνουν το σοβαρό λάθος να κάνουν μπάνιο σε πολύ ζεστό νερό για να αντιμετωπίσουν το κρύο. Αυτή η πρακτική μπορεί να αφαιρέσει τα φυσικά έλαια και την υγρασία από το δέρμα. Μπορεί να οδηγήσει σε ερυθρότητα, απολέπιση, ξεφλούδισμα του δέρματος κ.λπ. Η ιδανική θερμοκρασία του νερού μπάνιου σας πρέπει να είναι περίπου 112 F ή περίπου 44o C.

4. Μείνετε ενυδατωμένοι:

Ακριβώς όπως και άλλα κύτταρα του σώματος, τα κύτταρα του δέρματός μας αποτελούνται κυρίως από νερό. Η έλλειψη επαρκούς ποσότητας νερού στο σώμα μπορεί να προκαλέσει αφυδάτωση σε αυτά τα κύτταρα και να τους δώσει μια ξηρή, ξεφλουδισμένη εμφάνιση. Έτσι, πρέπει να πίνετε τουλάχιστον 8-10 ποτήρια ή περισσότερα την ημέρα τους Χειμώνες για να διατηρήσετε επαρκή επίπεδα νερού στο σώμα.

5. Πείτε όχι στα σκληρά σαπούνια:

Τα περισσότερα συνθετικά σαπούνια μπάνιου που διατίθενται στην αγορά είναι φορτωμένα με σκληρές χημικές ουσίες που αφαιρούν τα φυσικά έλαια και την υγρασία από το δέρμα σας. Αποφύγετε τη χρήση προϊόντων που περιέχουν θειικά άλατα, parabens, πρόσθετα αρώματα, οινόπνευμα και συνθετικές βαφές που μπορεί να επιδεινώσουν τα προβλήματα ξηροδερμίας σας. Αντίθετα, επιλέξτε ήπια καθαριστικά χωρίς σαπούνι που περιέχουν γλυκερίνη, φυτικά έλαια, υαλουρονικό οξύ κ.λπ. που είναι απαλά για το δέρμα σας. Επίσης, εφαρμόστε ελάχιστα μακιγιάζ και αφαιρέστε το πριν χτυπήσετε στο κρεβάτι.

6. Εφαρμόστε Chapstick ή Lip Balm:

Τα χείλη είναι οι πιο ευαίσθητες περιοχές του δέρματός σας και επίσης οι πιο αγνοημένες! Αντί να χρησιμοποιείτε την ίδια ενυδατική κρέμα προσώπου και για τα χείλη σας, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε chapstick ή ένα lip balm. Προτιμήστε φυσικά, βιολογικά προϊόντα που παρασκευάζονται με κερί μέλισσας, βούτυρο καριτέ κ.λπ. που δεν έχουν τοξικές επιδράσεις ακόμα κι αν εισέλθει κατά λάθος στο στόμα σας. Εφαρμόστε ξανά το βάλσαμο κάθε 2-3 ώρες για να διατηρήσετε τα χείλη σας απαλά και ελαστικά.

7. Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε αντηλιακό:

Αν νομίζατε ότι θα μπορούσατε να παραλείψετε το αντηλιακό τις κρύες, λιγότερο ηλιόλουστες μέρες, τότε κάνετε πολύ λάθος! Η έρευνα δείχνει ότι η υπεριώδης ακτινοβολία από τον ήλιο του χειμώνα μπορεί να είναι τόσο υψηλή όσο οποιαδήποτε άλλη μέρα του χρόνου. Επομένως, είναι σημαντικό να φοράτε ένα αντηλιακό ευρέος φάσματος για να προστατεύσετε το δέρμα σας από τη φωτογήρανση, το μέλασμα και ακόμη και από καρκίνους.

8. Τρώτε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή:

Το ρητό, «Είσαι αυτό που τρως» δεν μπορεί να είναι πιο αληθινό! Αυτό που τρώτε μπορεί να επηρεάσει την ποιότητα και την εμφάνιση του δέρματός σας. Λοιπόν, πείτε όχι στα πρόχειρα φαγητά και, αντ' αυτού, αφεθείτε σε μια υγιεινή, ισορροπημένη διατροφή. Τρώτε άφθονο αβοκάντο, γλυκοπατάτες, σολομό, ξηρούς καρπούς, φυλλώδη λαχανικά, ντομάτες κ.λπ. που είναι πλούσια σε βιταμίνες, μέταλλα και υγιή λίπη που προσφέρουν θρέψη στο δέρμα σας.

9. Κάντε απολέπιση μία φορά την εβδομάδα:

Το δέρμα σας μπορεί να φαίνεται ξηρό, σκασμένο και εμφανώς ξεφλουδισμένο τους χειμώνες. Τα λευκά λέπια είναι νεκρά κύτταρα που συσσωρεύονται στα επιφανειακά στρώματα του δέρματός σας. Ο καθαρισμός τους μία φορά την εβδομάδα είναι απαραίτητος για τη διατήρηση της υγιούς όψης του δέρματος. Δεν χρειάζεται να επενδύσετε σε ένα ακριβό scrub για αυτό! Ψάξτε την κουζίνα σας και φτιάξτε ένα σπιτικό scrub με συστατικά όπως Besan, ρυζάλευρο, πλιγούρι βρώμης κ.λπ. για να απομακρύνετε τα ανεπιθύμητα σωματίδια χωρίς να βλάψετε το δέρμα σας.

10. Φοράτε προστατευτικό εξοπλισμό:

Τέλος, κρατήστε το δέρμα σας καλυμμένο από τους σκληρούς ανέμους του χειμώνα. Φοράτε ζεστά μάλλινα ρούχα που αποτελούνται από αναπνεύσιμο υλικό για να απομακρύνετε τον ιδρώτα και την υπερβολική υγρασία από το σώμα. Αν προτιμάτε να φοράτε μάλλινα πουλόβερ, τότε φορέστε μια επιπλέον στρώση βαμβακερών ρούχων για να αποτρέψετε το υλικό να ερεθίσει το δέρμα σας.

Τελικές σκέψεις:

Ελπίζουμε να σας φανούν χρήσιμες αυτές οι 10 συμβουλές περιποίησης του δέρματος για τον χειμώνα! Εάν δεν αισθάνεστε ανακούφιση ακόμη και αφού τα ακολουθήσετε, συμβουλευτείτε έναν δερματολόγο για να διαπιστώσετε εάν υπάρχει κάποιο άλλο πρόβλημα. Σε τέτοιες περιπτώσεις, μπορεί να χρειαστείτε ειδικά προϊόντα περιποίησης δέρματος που έχει συνταγογραφήσει ο γιατρός και τα οποία συνοδεύουν επίσης ορισμένα φάρμακα για τη θεραπεία και την αποκατάσταση της υπερβολικής ξηρότητας.

Πηγή: https://stylesatlife.com/

Διαβάστε ακόμα...

Στη ζωή μας πολλές φορές έχουμε προδοθεί και έχουμε προδώσει, τόσο στις ερωτικές όσο και στις φιλικές μας σχέσεις. Έτσι συχνά βρισκόμαστε στο δίλημμα αν αξίζει να δώσουμε ή να πάρουμε μία δεύτερη ευκαιρία. Πόσο αποτελεσματικές είναι όμως οι δεύτερες ευκαιρίες; Πετυχαίνουν πάντα; Η ψυχολόγος Γεωργία Χριστίνα Κανελλοπούλου μας εξηγεί:

Τις ανάγκες που έχουμε εμείς τις έχουν και οι σύντροφοί μας αλλά όταν έρθει η σειρά μας να τους φροντίσουμε τις ξεχνάμε ή τις παραμελούμε. Ο ψυχολόγος Γιάννης Ξηντάρας εξηγεί τι θέλουν οι δύο σύντροφοι σε μία σχέση και τι ανάγκες έχουν.

Να μην σου τύχει καλύτερα. Δύσκολο πρότζεκτ. Τι φταίει όμως και κάποιος οδηγείται στην απιστία και πως αντιμετωπίζουμε το μετά; Η Ντόρα Μίνου, ΜΑ Κλινικής Ψυχολογίας, Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια (ενηλίκων, ζεύγους & οικογένειας) γράφει για το πριν και το -όποιο- μετά της απιστίας. Ο λόγος σε εκείνη...

Αυτό το σπιτικό ρόφημα με γιαούρτι και μπανάνα εκτός από γευστική "βόμβα" βάζει φωτιά και στον μεταβολισμό χάρη στα συστατικά του. Περιέχει όλα όσα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί και βοηθά στην καύση λίπους. Η συνταγή είναι πανεύκολη και σε 3 λεπτά το γευστικό αυτό smoothie είναι στη διάθεσή σου.

Υπό τις τωρινές συνθήκες σίγουρα το τελευταίο πράγμα που θα σκέφτεσαι είναι το μανικιούρ σου, αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι είναι ότι καλύτερο για την ψυχολογία σου αλλά και για τα νύχια σου να μένεις με το μισό νύχι βαμμένο και το άλλο... κατεστραμμένο. Αν λοιπόν σου τελείωσε το ασετόν, μη σκας! Υπάρχουν και φυσικές λύσεις για...