Πώς να αυξήσετε το μεταβολισμό μετά τα 40

2021-11-20

Ο μεταβολισμός είναι το άθροισμα όλων των χημικών δραστηριοτήτων που συμβαίνουν στο ανθρώπινο σώμα για τη διατήρηση της ζωντανής κατάστασης. Ένας γρήγορος μεταβολισμός μπορεί να βοηθήσει το σώμα με πολλούς τρόπους. Ένας τυπικός ρυθμός μεταβολισμού θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, να διατηρήσετε καλή καρδιά, σωστή ροή αίματος κ.λπ. και πολλά άλλα. Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να αυξήσετε τον ρυθμό του μεταβολισμού σας. Αλλά όλα αυτά μπορεί να μην είναι υγιή για εσάς. Παρακάτω είναι μερικοί από τους καλύτερους τρόπους για να επιταχύνετε τον ρυθμό του μεταβολισμού σας φυσικά.

Πώς να αυξήσετε το μεταβολισμό μετά τα 40:

Παρακάτω συζητάμε για 15 καλύτερους τρόπους και συμβουλές για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας με φυσική μέθοδο και που δεν έχουν παρενέργειες.

1. Κατάλληλη θερμοκρασία:

Η παραμονή σε δροσερά δωμάτια μπορεί να σας βοηθήσει να σταθεροποιήσετε τον μεταβολικό σας ρυθμό. Είτε το πιστεύετε είτε όχι, αυτό θα σας βοηθήσει επίσης στην καύση λίπους. Ο μεταβολισμός σας θα βελτιωθεί και το επίπεδο γλυκόζης θα σταθεροποιηθεί επίσης. Ως εκ τούτου, για την ενίσχυση του μεταβολισμού θα χρειαστεί να περάσετε περισσότερο χρόνο σε κλιματιζόμενα δωμάτια. Οι άνθρωποι που μένουν σε ένα δροσερό μέρος όπως το Αϊντάχο, έχουν καλύτερο μεταβολικό ρυθμό από εκείνους στο Μαϊάμι.

2. Κατανάλωση καφεΐνης:

Η καφεΐνη ενισχύει το μεταβολισμό σας διατηρώντας ένα μεταβολικό έγκαυμα. Μειώνει επίσης τον κίνδυνο διαβήτη και βοηθά στη διάσπαση του λίπους. Η κατανάλωση δύο φλιτζανιών καφέ την ημέρα μπορεί να προσφέρει έναν εξαιρετικό μεταβολικό ρυθμό.

3. Τρέξιμο:

Εκτός από το ότι σας κρατά σε φόρμα, το τρέξιμο βοηθά στην επιτάχυνση του μεταβολικού ρυθμού ασκώντας πίεση στα μιτοχόνδρια και κάνοντάς τα να εργάζονται σκληρότερα για να διατηρήσουν ένα κάψιμο που απαιτείται για την καύση λίπους. Το τρέξιμο θεωρείται ως ένας από τους καλύτερους τρόπους για να κάψετε λίπος και επίσης να διατηρήσετε έναν σταθερό μεταβολικό ρυθμό.

4. Πρόσληψη Ωμέγα-3:

Η κατανάλωση πολλών ψαριών θα σας επιτρέψει να επιταχύνετε το μεταβολισμό σας και θα σας προσφέρει επαρκή ποσότητα ωμέγα-3. Τα ωμέγα-3 βοηθούν στη σταθεροποίηση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα, γεγονός που βοηθά στη διαχείριση του μεταβολικού ρυθμού.

5. Αποφυγή υπερβολικού στρες:

Το υπερβολικό άγχος είναι ένας από τους κύριους λόγους για κακό μεταβολισμό. Το ανθρώπινο σώμα δεν έχει σχεδιαστεί για να δέχεται οποιοδήποτε είδος υπερβολικού στρες. Ως εκ τούτου, εάν διανύετε μια αγχωτική εβδομάδα, τότε δεν μπορείτε να περιμένετε από το σώμα σας να ενεργεί κανονικά. Για να διατηρήσετε ένα σταθερό ρυθμό μεταβολισμού, το πρώτο πράγμα που θα πρέπει να κάνετε είναι να μειώσετε το στρες.

6. Ήχος ύπνος:

Ο σωστός ύπνος το βράδυ θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε ένα σταθερό μεταβολικό ρυθμό. Τόσο για τους άνδρες όσο και για τις γυναίκες, ένας καλός ύπνος θα αφήσει τα όργανα και τους μύες να χαλαρώσουν και να τους προσφέρει σωστό μεταβολισμό. Επιπλέον, ένας καλός βραδινός ύπνος θα σας απαλλάξει από την τεμπελιά.

7. Χτίσιμο μυών:

Μια καλά ανεπτυγμένη αρσενική σωματική διάπλαση θα σας βοηθήσει με τον μεταβολισμό σας. Ακόμη και μια μικρή άρση βαρών μπορεί να επιταχύνει τον ρυθμό του μεταβολισμού σας. Η άσκηση σας βοηθά να κάψετε λίπος επιταχύνοντας τον καρδιακό σας ρυθμό. Η γρήγορη λειτουργία των οργάνων ενισχύει επίσης τον ρυθμό μεταβολισμού στο σώμα σας.

8. Πιείτε πράσινο τσάι:

Έχει αποδειχθεί ότι το πράσινο τσάι μας παρέχει ταχύτερο μεταβολισμό. Λόγω των αντιοξειδωτικών που υπάρχουν σε αυτό, το πράσινο τσάι είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας φυσικά. Οπότε από εδώ και πέρα ​​πηγαίνετε φυτικά. Είναι μια από τις καλύτερες σπιτικές θεραπείες για την ενίσχυση του μεταβολισμού σας.

9. Συμπεριλάβετε θερμίδες στη διατροφή σας:

Εάν κάνετε δίαιτα και μειώνετε τους υδατάνθρακες τότε δεν θα μπορείτε να αυξήσετε το ρυθμό του μεταβολισμού σας. Συνιστάται να συμπεριλάβετε υδατάνθρακες στη διατροφή σας, όπως πατάτες, για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας. Για μια μέση γυναίκα ηλικίας όχι μεγαλύτερη των 40 ετών, η ποσότητα της κατανάλωσης θερμίδων θα πρέπει να είναι περίπου 1300 θερμίδες. Η κατανάλωση τροφών που περιέχουν υδατάνθρακες είναι ζωτικής σημασίας για τη διατήρηση ενός σταθερού μεταβολικού ρυθμού.

10. Μούρα και σταφύλια:

Πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό φυσικά μπορεί να γίνει γνωστό μόνο από την καλοσύνη αυτών των μούρων και των σταφυλιών. Εδώ μιλάμε για διαφορετικές ποικιλίες μούρων, ειδικά με μια πλευρά από μαύρα σταφύλια. Προσθέστε τα στο καθημερινό σας πρωινό, δημητριακά με σταφύλια και μούρα και ξεκινήστε τη μέρα σας γεμάτο ενέργεια και ελαφρύ στομάχι. Τα αντιοξειδωτικά εξασφαλίζουν γρήγορη πέψη αυξάνοντας έτσι τα επίπεδα του μεταβολισμού στο σώμα σας.

11. Herbs To The Rescue:

Η φυτική φροντίδα είναι πάντα ο καλύτερος τρόπος για να κάνετε όταν πρόκειται για δευτερεύοντα ζητήματα που αφορούν το σώμα σας. Όσο το τσάι από βότανα ανακουφίζει αυτή τη στιγμή κατά τη διάρκεια προβλημάτων δυσπεψίας, συμπεριλαμβανομένων των βοτάνων όπως το δεντρολίβανο, ο μαϊντανός, ο κόλιανδρος, το θυμάρι ακόμα και ο βασιλικός χρησιμοποιούνται αρκετά συχνά για να προσθέσουν γεύση στη γεύση σας. Εκτός από αυτό, τα βότανα συμμετέχουν επίσης στη θεραπεία των προβλημάτων δυσπεψίας σας, επιτρέποντας στον μεταβολισμό να πολλαπλασιαστεί και να τονωθεί φυσικά.

12. Nutty Affair:

Οι ξηροί καρποί είναι ένας καλός τρόπος για την ενίσχυση του μεταβολισμού. Πρώτον, οι ξηροί καρποί είναι μια ισχυρή πηγή πρωτεϊνών και βιταμινών και σε αυτό προστίθεται η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και θερμίδες ξηρών καρπών όπως το φιστίκι και τα αμύγδαλα. Η τροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες συνοδεύεται πάντα από υψηλή πεπτικότητα, κάτι που μπορεί να γεμίσει το στομάχι σας ενώ βοηθά στην πέψη. Ο μεταβολισμός με ξηρούς καρπούς είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να το πετύχετε. Οι άλλοι σημαντικοί ξηροί καρποί που μπορούν να σας βοηθήσουν είναι τα κάσιους, τα φουντούκια, τα πεκάν και ακόμη και τα καρύδια. Προσθέστε λίγους ξηρούς καρπούς στο πρωινό σας ποτήρι γάλα και να είστε όρθιοι και χαρούμενοι για την υπόλοιπη μέρα.

13. Πλιγούρι βρώμης:

Δεν ξέρετε πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας χρησιμοποιώντας πλιγούρι βρώμης, εδώ είναι η λύση για αυτό. Το πρωινό πρωινό με ένα μπολ γάλα και βρώμη μπορεί πάντα να σας κρατήσει χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα, καθώς η βρώμη γεμίζει το στομάχι σας και το κρατά σφιχτό δεμένο και ελαφρύ. Εκτός από αυτό, η βρώμη έχει υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και βοηθά στη γρήγορη πέψη, έτσι ώστε τα αέρια ή το φούσκωμα να μην εμποδίζουν. Το πρωινό με γάλα και πλιγούρι βρώμης το πρωί μπορεί να κρατήσει το σώμα σας αρκετά ανάλαφρο και ελεύθερο ενώ βοηθά στην τόνωση του μεταβολισμού.

14. Γιαούρτι:

Πρέπει να αναρωτιέστε πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό ενώ διασκεδάζετε; Το γιαούρτι στο βασικό του επίπεδο ήταν πάντα μια καλή θεραπεία για το ζεστό στομάχι ή τη δυσπεψία που δροσίζει και καταπραΰνει αμέσως τα εσωτερικά του, έτσι ώστε η πέψη να μπορεί να προχωρήσει καλά. Το γιαούρτι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως επιδόρπιο ή απλά ως πρωινό. Σε περίπτωση δυσπεψίας, φουσκώματος ή αερίων, προσθέστε γιαούρτι στη διατροφή σας και κρατήστε μακριά τα προβλήματα της ημέρας.

15. Στυλ πρόσληψης τροφής:

Πρέπει να αναρωτιέστε πώς να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας χρησιμοποιώντας μόνο στυλ πρόσληψης τροφής; Το φαγητό σε μικρές αναλογικές ποσότητες μπορεί να είναι εύκολο για την πέψη σας, ειδικά εάν δεν έχετε ακατάλληλα επίπεδα μεταβολισμού. Όταν λαμβάνετε λίγο λίγο κάθε φορά, το σώμα σας αντιμετωπίζει καλά το φαγητό, ακόμα κι αν είναι πικάντικο και ζεστό. Μόλις μια πλευρά της πέψης έχει ήδη υποβληθεί σε επεξεργασία, η επόμενη παρτίδα μπορεί να περάσει. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η αλλαγή του τρόπου πρόσληψης τροφής μπορεί να σας βοηθήσει να ενισχύσετε το επίπεδο του μεταβολισμού σας. Συχνά γεύματα αλλά σε μικρότερες μερίδες είναι το νέο στυλ.

Ο μεταβολισμός είναι ο τρόπος του σώματός σας να αντιμετωπίσει την πέψη και την καύση λίπους. Συχνά θα συναντούσατε ανθρώπους που θα έτρωγαν πολύ αλλά ποτέ δεν έπαιρναν πολλά κιλά. Αυτό συνδέεται κυρίως με την ύπαρξη υψηλού μεταβολισμού που παγιδεύει τις πρωτεΐνες στα τρόφιμα και τις χρησιμοποιεί στο σώμα για να βοηθήσει τη γρήγορη πέψη. Η περίσσεια πηγαίνει κατευθείαν στη χονδροειδή ύλη και αποβάλλεται από τον οργανισμό.

Πηγή:https://stylesatlife.com/ 

Διαβάστε ακόμα...

Στη ζωή μας πολλές φορές έχουμε προδοθεί και έχουμε προδώσει, τόσο στις ερωτικές όσο και στις φιλικές μας σχέσεις. Έτσι συχνά βρισκόμαστε στο δίλημμα αν αξίζει να δώσουμε ή να πάρουμε μία δεύτερη ευκαιρία. Πόσο αποτελεσματικές είναι όμως οι δεύτερες ευκαιρίες; Πετυχαίνουν πάντα; Η ψυχολόγος Γεωργία Χριστίνα Κανελλοπούλου μας εξηγεί:

Τις ανάγκες που έχουμε εμείς τις έχουν και οι σύντροφοί μας αλλά όταν έρθει η σειρά μας να τους φροντίσουμε τις ξεχνάμε ή τις παραμελούμε. Ο ψυχολόγος Γιάννης Ξηντάρας εξηγεί τι θέλουν οι δύο σύντροφοι σε μία σχέση και τι ανάγκες έχουν.

Να μην σου τύχει καλύτερα. Δύσκολο πρότζεκτ. Τι φταίει όμως και κάποιος οδηγείται στην απιστία και πως αντιμετωπίζουμε το μετά; Η Ντόρα Μίνου, ΜΑ Κλινικής Ψυχολογίας, Ψυχολόγος - Ψυχοθεραπεύτρια (ενηλίκων, ζεύγους & οικογένειας) γράφει για το πριν και το -όποιο- μετά της απιστίας. Ο λόγος σε εκείνη...

Αυτό το σπιτικό ρόφημα με γιαούρτι και μπανάνα εκτός από γευστική "βόμβα" βάζει φωτιά και στον μεταβολισμό χάρη στα συστατικά του. Περιέχει όλα όσα χρειάζεται για να ενεργοποιηθεί και βοηθά στην καύση λίπους. Η συνταγή είναι πανεύκολη και σε 3 λεπτά το γευστικό αυτό smoothie είναι στη διάθεσή σου.